Доброго дня (утра, вечора, ночі). Питання до студентів та школярів. Уявимо сітуацію. Ви навчаєтесь у школі (інстітуті, училищі). Іноді хворієте, іноді їздите на спортивні змагання. Таким чином трапляються перерви у навчанні. Коли вертаєтесь до навчання, в кращому випадку, переглядаєте пропущений матеріал, а може трапитись так, що і ні. Якщо б ваша навчальна організація надавала можливість отримувати матеріали у електронному вигляді через Інтернет, Ви би могли їх виконувати та надсілати вчителю для перевірки. Або проходити тести, де результат легко рахувати миттєво, без участі вчителя. Ось і запитання. Чи є системи дістанційного навчання у вашій навчальної організації? Якщо є, чи задовільняє вона Вас? А якщо не має, цікава Ваша думка, було би це корисно?
Або інший приклад. Мені невідомо, як у Чехії, але в України батькам школярів доводиться купувати деякі книги самостійно. А якщо взяти ВНЗ, який навчає сучасним інформаційним технологіям, то можу казати, що поки книга буде схвалена Міністерством освіти, напечатана та доставлена до студента, вона вже застаріє. А чому би не використовувати один планшет чи електронну кнігу замість купи підручників, які через декілька років застаріють?
Або що робити дітям у селі, якщо не достатньо вчителів? Чому би не транслювати там відео з уроку кращої столичної школи? Учні би могли виконувати завдання, а перевіряв би іх столичний вчитель. Або можна задати питання автору підручника. Усе це можливо з сучасними технологіями.
Колись я зробив платформу для цього та запропонував українським школам. Відповіли, що цікаво, але потрібне схвалення Міністерства освіти. А для цього потрібно мати зареєстровану організацию, яка б подала заяву. А я лише один програміст та вирішив не починати цю велику справу, тому що збирався за кордон. Наразі в Чехії, та й цікавлюсь, чи потрібно воно тут.
Дякую за будь-які коментарі.
Сергій Гавриленко
Доброго дня (утра, вечора, ночі). Питання до студентів та школярів. Уявимо сітуацію. Ви навчаєтесь у школі (інстітуті, училищі). Іноді хворієте, іноді їздите на спортивні змагання. Таким чином трапляються перерви у навчанні. Коли вертаєтесь до навчання, в кращому випадку, переглядаєте пропущений матеріал, а може трапитись так, що і ні. Якщо б ваша навчальна організація надавала можливість отримувати матеріали у електронному вигляді через Інтернет, Ви би могли їх виконувати та надсілати вчителю для перевірки. Або проходити тести, де результат легко рахувати миттєво, без участі вчителя. Ось і запитання. Чи є системи дістанційного навчання у вашій навчальної організації? Якщо є, чи задовільняє вона Вас? А якщо не має, цікава Ваша думка, було би це корисно?
Або інший приклад. Мені невідомо, як у Чехії, але в України батькам школярів доводиться купувати деякі книги самостійно. А якщо взяти ВНЗ, який навчає сучасним інформаційним технологіям, то можу казати, що поки книга буде схвалена Міністерством освіти, напечатана та доставлена до студента, вона вже застаріє. А чому би не використовувати один планшет чи електронну кнігу замість купи підручників, які через декілька років застаріють?
Або що робити дітям у селі, якщо не достатньо вчителів? Чому би не транслювати там відео з уроку кращої столичної школи? Учні би могли виконувати завдання, а перевіряв би іх столичний вчитель. Або можна задати питання автору підручника. Усе це можливо з сучасними технологіями.
Колись я зробив платформу для цього та запропонував українським школам. Відповіли, що цікаво, але потрібне схвалення Міністерства освіти. А для цього потрібно мати зареєстровану організацию, яка б подала заяву. А я лише один програміст та вирішив не починати цю велику справу, тому що збирався за кордон. Наразі в Чехії, та й цікавлюсь, чи потрібно воно тут.
Дякую за будь-які коментарі.
Сергій Гавриленко
http://dofinium.com/about.htm опис можна переглянути тут або демо-відео http://www.youtube.com/watch?v=cLdeJYmAPiA (тільки англійською мовою). Робочий прототип також можна переглянути, надсілайте мені запити, будь ласка.
http://dofinium.com/about.htm опис можна переглянути тут або демо-відео http://www.youtube.com/watch?v=cLdeJYmAPiA (тільки англійською мовою). Робочий прототип також можна переглянути, надсілайте мені запити, будь ласка.
Я і не пропонував заочне навчання. Це лише додаток до звичайного навчання, якій може бути використано тимчасово, на час відсутністі у школі (ВНЗ, училища). Те, що матеріали в електронному вигляді існують - то добре, але пропонується можливість взаємодії учня зі вчителем, тобто учень виконує домашне завдання та завантажує до системи. А вчитель перевіряє та оцінює. Звичайні підручники повертаються до бібліотекі, а у цій системі можуть зберігатись усі підручники та виконані роботи, навіть після закінчення навчання. Інформація зберігається структуровано (клас/предмет/тема/урок), а не одна велика папка на файлообмінці. Також, потенційні роботодавці зможуть переглянути виконані роботи (або хоча б оцінки). Це має стимулювати учнів вчитися краще.
Я і не пропонував заочне навчання. Це лише додаток до звичайного навчання, якій може бути використано тимчасово, на час відсутністі у школі (ВНЗ, училища). Те, що матеріали в електронному вигляді існують - то добре, але пропонується можливість взаємодії учня зі вчителем, тобто учень виконує домашне завдання та завантажує до системи. А вчитель перевіряє та оцінює. Звичайні підручники повертаються до бібліотекі, а у цій системі можуть зберігатись усі підручники та виконані роботи, навіть після закінчення навчання. Інформація зберігається структуровано (клас/предмет/тема/урок), а не одна велика папка на файлообмінці. Також, потенційні роботодавці зможуть переглянути виконані роботи (або хоча б оцінки). Це має стимулювати учнів вчитися краще.